Tuesday, March 17, 2009

usyuk n kittens..

ni latest pic ank2 kucing aku... ada la aku selit pic ank maksu aku yg bongsu... nm nya nurnisa batrisyia tp besanya aku pggl dia usyuk ja... buas nk mampos... degil... ketegaq... ckup pakej la...
segak dk bdk ni..?? nmpk ayu n cun je... pdhal mcm teqebey...


tgk ler cr tidoq nisa ni... mcm bdk umoq 4 5thn... pdhl br nk msk 2thn...



tompok tgh merilekskan diri ats paha dunlop aku... hehehe... pastu, trus gedebuk jatuh ke lantai... sian dia... dh la skt, mkin kering...


manja dgn tompok tgh wrestling... yg bintik lak jd pengadil...



tompok n manja still wrestling... tompok tgh menunggu serangan dr manja...


time sleep... suma tidoq ats riba aku... pantang klu aku dk bersila dgn depa, mula nk menidurkan diri ats aku... manja kededek sgguh...






2 comments:

Anonymous said...

Cute nya budak tu dan geram tak ingat dgn kitten tu.. Rasa mcm nak undur masa balik ke masa kucing kak ju masih kittens.. :)

Mrs. Shamsul said...

bdk tu buas kakju... dh tu degil, letih nk menjaga... lbh krg ja dgn kittens tu suma...