Tuesday, March 17, 2009

aku... dia... kami...


aku ni keterlaluan ke bt dia mcmtu...??? serasanya, xketerlaluan lgsg... aku xberniat nk bt dia mcmtu, bnd ni mmg spontan... aku siri xperasan apa yg aku bt... bila aku cita kt kwn aku n dia komen apa yg aku bt, br la aku tau n perasan... lgpn aku ikt kehendak dia... dia nk slow hubungan ni... so, aku ikt ja... mula2 ms dia gtau, aku mmg xleh trima lgsg apa dia kata... 2 3hr pastu mcm ok la ckit aku blh trima... mcm lani, aku dh blh trima la jgak... to me, better aku berserah segala2nya... nk kata xpk, tipu la... mst pk pny la... tp aku cb bt xtau apa yg berlaku lani.. bt mcm besa... try b some1 like he wants... tp aku mcm dh "terjadi" org lain... hehehe... apa yg jd lani, aku xrasa ada 3rd party between us... just us... if bcoz 3rd party not from me... really2 not from me... i still love him n need him to b my hubby... as i wish, only him b my hubby n dad for my child... tp klu rusuk org lain ada kt aku, aku redha... n hrp dia pn sm... kwn aku pnah komen, dia kata mgkn aku da org lain, tu yg aku bt dia mcmtu... its so ridiculous, nonsense... my heart, my love n my feeling still belong to him, just him... i always pray for our future...

0 comments: