Tuesday, March 10, 2009

perubahan...???!!


aku rs la kan... aku mcm dh blh trima sdkit demi sdkit stiap perubahan yg berlaku dlm hdp aku... yela, umo dh makin meningkat, mcm2 la perubahannya... mgkn sbb keadaan semasa yg memaksa aku utk trima suma yg terjadi... mgkn jgak sbb people yg ada d sekeliling aku yg dpt ringankan setiap yg aku tggung sm da depa ni sedar @ x yg depa ni dh membantu aku... atleast, xdela brt nk memikir... mgkn aku ni xhappy mn skrg ni tp aku still can smile 2 every1... "senyumlah dr hati, dunia ku berseri..." btul x..??

alaaaa... setakat perubahan yg kck2 ni, xda hal la... sonang yo nk hendelnyo... hehehe... lenla klu besau2 mcm datuk gajah ka, paus ka... mampos eden nk nanggung ehhh klu xda lgsg org nk tlg... :D

2 comments:

Anonymous said...

Perubahan apa? Tak nyatakan.. mcm mana nak bantu ni.. :P

Mrs. Shamsul said...

alaaa... xyah tau la perubahan apa... besala, dlm hdp ni kan kna ada perubahan gak... suka @ x, kna la lalui dgn tenag n tabah... :)