Monday, March 23, 2009

p. ramlee...


pas blk dr melawat adk aku, kami sggah umh p.ramlee... adik aku yg sorg g dk ajk p c2... aku igt ja, berminat nk p pn ada... nm ja dk penang, ni 1st time jejak kaki kt c2... hehehe... byk la sejarah p.ramlee yg blh kita xplore... kebtulan aku p kemarin jatuh hr lahir allahyarham... ramai org, student2 n fmly2... dan la tgk org dk blatih menari... best je tgk depa menari... mula2 lagu "Sway"... pastu lagu melayu... best... ada pic yg aku amk curi2... hehehe...



ni umh dia... dr pandangan cc...


ni gerek allahyarham... brek seblh xdak sbb allahyarham suka main2 dgn brek ms dk mengayuh cz dpt hasilkan bunyi yg best... ni apa yg aku bc kt c2 la...


ni dr pandangan hadapan umh allahyarham... cun la... damai... :)



ni lg 1 pandangan dr cc umah allahyarham...










0 comments: