Tuesday, March 31, 2009

my place...:)

kali ni aku nk tnjuk n citer ckit2 psl keje n tmpt aku... best wooo... :D tmpt aku ni blhla di kategorikan sbg ok la, zon slamat wlupn cctv ada ats kpla aku... tp tmpt k.ilah n k.arina lg la slamat, lgsg xnmpk dlm cctv dh tu klu depa bt apa pn sapa pn xnmpk... bgs btul port depa... hehehehe... nk tau knp..??? small boss mama (the only women boss in brtm... :D) xleh nk ksn aku ada tmpt ke x... coz, cctv ni lbh hala ke sblh bertentangan dgn pintu... tmpt aku ni btul2 sblh pintu... aku slalu gn monitor aku ni sbg cermin pndang blakang bla dpt detect ada sesapa blakang aku...

nk tau ke aku kna bt keja pa..??? sonang yooo... slalu yg aku bt, cek S&P (sales & purchase agreement) tgk ada pape keslahan ke x... klu ada, kna anta blk lawyer utk bt pembetulan sblum stamping... klu dh stamping, abh la, xleh nk bt pe dh... aku n k.ilah ada jg projek ttentu... aku kna jg daffodil (teres 2tgkt) ada la 64 unit je, ckit... k.ilah byk... xpa, dia dh otai... hehehe... pastu kdg kna deal dgn lawyer... xtentu... pas abh suma keja or xda keja, mula la rs nk melilau ke galeri... galeri ni ada le geng nk bt sembang... dgn mak ndak (makcik cleaner) pn jd... ada ja aku nk kacau dia..:D

ni ler meja tmpt aku mencurahkan bakti...


full view my space... :D


4 comments:

Fendi said...

Fuyoooooooo, hebak demo

Mrs. Shamsul said...

wahaaahaaaa... hebak guano nyo...?? 2 sedang2 sj...

Anonymous said...

Emm nampak ok je tempat keje yantie ek.. Clean jer. Ok sgt dah tu..
Tp dgr tugas2 yantie rasa mcm erkk pening kepala den...

Mrs. Shamsul said...

mmg pening kpala pn kakju... ada je yg bt yanty stress giler bila byk sgt keja... tidoq pn dh blh berengkur lani... lotih...