Wednesday, March 18, 2009

sayang ttp sayang...

lps apa yg jd... aku nmpk dia lak yg bersungguh2, mcm nk memujuk tp xpujuk... aku happy dgn perubahan ni... yela, dh mkin tua ni kna la makin matang... kwn2 asyik igtkan aku jgn jual mahal n bt pangai dgn dia... aku trima apa yg kwn2 aku ckp tp aku xbt pangai pn kt dia... :( but ill try to change my attitude to better than before... :) hrp pasni, ok la hendaknya... letih la berubah mcm2 ni... tp klu xda perubahan pn boring gak... jgn perubahan yg drastik udah ler...

3 comments:

Fendi said...

bagus la dah ada blog sendiri

Anonymous said...

Emmm... Yanty, Kalau syg kenalah bersabar byk ok. Smua bukan utk org lain tp utk diri kita dan perhubungan kita dgn org tersayang tu juga... Sabar ok?

Mrs. Shamsul said...

insyaallah, yanty akan cuba bersabar... thanks pendy cz sudi menengok blog yanty yg xseberapa ni... nnt merisik blog yanty lg ek..