Monday, March 23, 2009

adik ku yg gerhana...

antara bekal yg d bw utk mkn bersama... bezanya dgn bapak aku...


nmpk gg n baju jer yg putih bersihhh....

kemarin p melawat adik aku, madi kt kem wataniah, penang... xtau ler nm pe tmpt tu... aku ngikut jer, bapak aku yg drive... blk tu br ler aku drive... aku tgk madi dh mcm gerhana bulan, gelap gelita... dh la sblm ni pn gerhana matahari dh... pastu tgk mcm makin membulat jer... sblm p mcm slim ckit dr aku... kemarin tgk dh mcm aku pn... hehehe... tp aku still comey ler... :D tgk ler pic2 adik aku yg gerhana ni... tu jer yg dan amk...

3 comments:

Fendi said...

wooooooooooooooooooooooo melancong bersam keluarga

Anonymous said...

Biasalah mat terap mmg akan jadi mcm tu... :P abg kak ju yg 1st pun mcm tu juga, mat terap. :)

Mrs. Shamsul said...

mst la... melancong dgn sapa g pokcik oiii... pokcik ajk yanty p melancong, ok gak... tp pokcik blanja... :D bila la madi ni nk cerah blk pn xtau la... gerhana jer... :D