Friday, March 20, 2009

marah... geram... sakit hati...


aku geram btul la dgn sorg kt tmpt keja aku ni... dia 1unit dgn aku n 1jwtn dgn aku... tp suka sgt nk mengarah aku bt keja dia... mn blh tahan... aku ni bknnya jenis yg penyabar sgt... sabar pn ada hadnya gak... nm pn manusia, ada perasaan n pikiran... kami ni dh dibahagikan utk jg projek tertentu, dia kna jg 2projek klu xslh aku... aku 1je sbb aku brje msk cni... aku xksh klu nk tlg dia bt keja tp mslhnya, bila dh tlg mlampau la plak... ciap srh aku bt keja dia, yg dia sdp2 dk menyembang smbl bt ketupat daun palas dgn serunding ikan daging... mn aciiii... geram la aku... pg td, aku mula nk naik syeh... nsb baik syeh blh cover g... ada bnd yg slh tp nk tduh aku yg bt slh... pdhal dia yg slh... aku tibai jela, kna la sjibik btg hdung siri... diam trus... dh tu nk cr slh aku... dh dpt cr slh aku, ckp kuat2 nk bg org dgr yg aku da bt slh... xpe... aku bls la tu jgak... slh yg dia cr tu pnca dr dia jgak... dia srh aku bt keja dia... bnd nk jd, adala bnd aku tersalah bt... bkn nk bls dndam tp btul2 xsengaja... fair n lady la jdnya... ms aku nk post yg ni, dia br pas kt aku keja dia... mls la nk ckp byk, aku amk jela... sabar kan separuh drpd iman... :D

0 comments: