Thursday, March 5, 2009

serabut... kosong...

serabut... kosong n sekosongnya... e2 la yg dpt dgambarkan dlm hdp aku seharian... i just can smile n laugh infront of people but not 4myself... not 2my heart... b4 dis i can smile came out from my soul... but not now...

argggghhhhhhhhhh... geram... xtension, just geram... knp la aku jd mcm ni... nk kata aku pk sgt prob, xjgak.. tp... ntah la... mgkn la gak kot... klu la kau ni ada kuasa, super power ka... nk ja aku kembali ke ms2 dl... aku nk atur blk hdp aku sblm jd mcm lani... tp aku bkn tuhan utk bt 2suma... sesungguhnya aku redha dgn ketentuanNYA... aku bersyukur apa yg aku ada n dpt lani... syukur sgt... tp... aku ni manusia besa, xlps dr rs mengada n xbersyukur kdg tu... nauzubillah...

klu sehari xdak keja, lgla aku rs serabut... baik aku byk keja xpa g... xyah dk serabut pk yg bkn2.. mcm arini, keja xdak... mula dk menyerabutkan kepala otak ni... adddddoooooooooiiiiiii....

0 comments: