Thursday, March 12, 2009

blurr...


aku sedih bila pk kan ank2 kucing aku... dh la xdak mak, diri pn xterurus... lani, tompok skit... asyik membuang ja... merata2... mak aku dh mula bising... aku xksh sgt cz aku syg sgt kt dia, aku sggup bt pa ja kt dia... pangai dia sm dgn mak dia, suka tidoq kt aku n slalu mnt dibelai... yg mini lak dh seropa tempang, tercengkeh2... ni sbb esah(ank maksu aku) terduduk ats mini... aku xslh kan esah tp slhkan mini sbb mini yg p bertenggek kt esah... esah xnmpk dia, trus la dduk tp nsb baik la dia dduk cr ayu, slow jela.. klu dia dduk mcm slalu, men hempas ja, mau patah trus kaki mini...

ehhmmm... knp la cats yg aku syg sgt2 suma nk tgglkan aku...?? aku cm hrpkan ank2 kucing aku je utk teman aku d umh... kucing kan terapi yg baik utk kesihatan manusia... ssh sng aku slalu sembang dgn kucing aku... kemarin, aku bercita mcm2 kt tompok... dia pn mcm phm je aku ckp pa, senyap je... pdhal sblm tu dk ngiau2... thats y, cats or kittens is important 2 mylife... e2 kucing... klu org yg aku syg tgglkan aku mcmn la agknya aku ni... hrp2 adala yg sudi membantu... just let their shoulder to me, mayb ill b ok... ehhhmmmm...

0 comments: