Thursday, April 29, 2010

'my daughter'


wan shazlin sofea bt wan sazali


ni ler anak kwn aku yg aku cite sblm ni... tomey kan... xsabar rasanya nk tgk n pegang dia betul2... dia sebenarnya dilahirkan jam 5.35pm.... emmm... entah bila la dpt jmp... :( aku ni dh rindu kt mummy baby ni sebenarnya... last jmp masa 2hr sblm kenduri aku... ms tu dia tgh sarat 8bln pn sudi n sanggup mai gak umah aku... tiap kali berpisah or nk balik, mak dia mst pesan ssh senang mst gtau kt depa... n slalu igtkan yg kami ni bkn je berkawan tp dh mcm sedara... terharu sgguh bila mak dia ckp mcmtu... bagi aku, family depa ni btul2 lain dari family kwn2 aku yg lain... slalu merendah diri, beringat yg ssh, xlokek n mcm2 lagi la sifat yg sepatutnya ada pada setiap manusia di dunia ni terutama yg dari family yg senang... kadang aku siri malu nk rapat dgn depa... i know, who am i... tp aku btul2 bersyukur dpt kwn yg baik mcm ni... aku doakan family depa sentiasa dimurahkan rezeki dgn penuh rahmat n keberkatan dari ALLAH.... amin... :)

2 comments:

PCL said...

ala tomey nyer..geram betui...

Mrs. Shamsul said...

tau xpe... xsabar nk jmp dia...