Wednesday, April 28, 2010

today... hari ini...

today im on leave... besala keja mcm aku as CSO in gov sector keja n cuti kdg tertentu... dh nm pun cuti, sure la nk lajak ckit tido tp xdala terlampau terlajak... mau jd singa jadian mak aku... kihkih... arini msk ala kadar je... masak lemak cili api, sayur sawi n ikan goreng je... mak aku msk best ckit, ikan kembung kukus dgn ulam n sambal... fuhhhh... memang kaw la... ho liao woooo... :D pas msk mnt permission hubby tersayang nk kuar dgn mak n bapak... mula2 igt nk p tesco je beli brg2 tp dh alang2 kuar baik aku mnt bapak tnjuk jln ke tempat yg aku nk p kursus mggu dpn... emmm... p la tesco... penuh troli gak la membeli... tp suma my sugar daddy yg byr... later i paid back to him... hehe... blk umh tgk la brg2 yg dibeli... tgk la pillow case yg aku beli... tgk2... aduhhhhhhh... tersalah beli, terbeli bolster punya... aduhaiiii... xnk membazir pny pasal, aku kondem blk bolster tu jadikan pillow case... tu suma atas tunjuk ajar n pertolongan my sugar mummy la... now, my pillow case is already to use... happy dpt bt.... :)

0 comments: