Tuesday, April 27, 2010

mummy yanty.. :D

mummy yanty bkn sbb aku nk jd mummy xlm lg tp gelaran @ panggilan yg aku nk ank kwn, EMA yg aku sdh anggap spt sedara ni panggil aku... dia br je slamat bersalin arini, 27 APRIL 2010 around 6.15pm td... waaaa... im sooooooo happy... .:) rock la EMA ni... pg td dia msg aku gtau yg dia dh ada kt labour room then tggu ms je nk beranak... ms tu dia ckp doc kata around 3 or 4pm dia akan bersalin tp smpai ke kul5 td xda khabar brita dr dia... dlm dk skt dia msg aku berjela2, mayb dia xnk pk sgt kot sakit nk bersalin... klu aku dk dkt dgn dia, mau ja aku p spital tp ni jauh sgt... :( nsb baik la aku ada save g no phone parents dia... kol mak dia xagkat, nsb la kol abah dia jwb... ms tu tgh menunggu g... selang dlm 10-15minit abah dia kol kata EMA dh slamat bersalin baby gugurl.... besnya... xsabar nk tgk...

0 comments: