Thursday, April 22, 2010

hari yg paling bersejarah... :)

saat yg paling mengundang sejuta rasa.... :)




alhamdulillah, aku panjatkan kesyukuran pd ALLAH sbb telah lancarkan n makbulkan permintaan hambaNYA yg kerdil ni... :)

tanggal 6 MAC 2010 aku telah sah bergelar permaisuri merangkap MEM kpd suamiku, MEOR MOHD SHAMSUL AKMAL BIN AHMAD KAMAL (pjgkan nm laki aku... hehehe) pada tarikh tu jugak aku menyambut kelahiran ku yg ke 24... :) tarikh nikah adalah rancangan n juga permintaan suami ku yg telah dimakbulkan NYA... amin2... alhamdulillah... katanya ada simbolik disebalik tarikh tu selain dr tarikh besday aku... :) katanya, 6 MAC kompem la tarikh besday aku... yg 2010 lak melambangkan besday dia yg sbnrnya 2 OKT @ 2/10... cerdik gak laki aku smpai pk simbolik tarikh tu... hehehe... tp ada gak dugaan sblm smpai tarikh tu... pape pn, alhamdulillah sgt... :)

pg tu drama air mata tv swasta yg xberbayar berlaku pas mak aku tunai solat subuh... kna lak aku xblh tido smpai ke subuh... mayb nervous nk jd bini org kot... emmmm... aku melangut tepi mak aku smpai dia sdh solat... mak aku toleh ja kt aku, berderai la air mata aku... u know y... bcoz tiap thn pg besday aku, mak aku mst wish besday aku n kiss aku... klu aku xdak, dia kol kejut aku walaupun aku "cuti".... syahdu oooo... pg tu adalah wish n kiss terakhir aku sbg "anak dia" sbb pas zohor hak atas aku dh bertukar... sedih sgt2... mak aku ni ssh sgt teqiak tp pg tu mmg dia teqiak abh2 la... rs berdosa sgt tgk mak teqiak... :( (dk menaip ni pn rs bergenang dh air mata sbb teringat blk.. ) aku hrp walaupun dh jd bini org aku still akn dpt wishing n kissing dr mak aku... bg aku terlalu bermakna sgt2... :)

2 comments:

-anidaothman- said...

TULAAAA......SEORANG IBU....mana tak sedey..dia bela dr sebesaq 2tapak jari...sampai ke anak dara....membesaq depan mata......
hati ibu mana tak sedeh....
kaknida aritu...pas jaa akad nikah reyau tak hingga nie...tak pedulik dh makeUp ka hapa kaa..pelOk mama seerat-eratNyaaa..........
apa-apapun
"selamat menempuh alam rumahtangga"

Mrs. Shamsul said...

trima ksh kaknida... btul apa yg kaknida kata... pas sah jd bini org, makin galak air mata ni kuar, mcm empang pecah... kira apa mekap ka apa ka... mak dk pujuk, lg la merambu air mata... aduuhhhh... mmg xtahan la... xtau la klu org lain xrs mcm kita rs kan kaknida...???