Sunday, May 2, 2010

weekend...

weekend yg best sbb my hubby balik cni... spent time bersama n also with my family... :) 2minggu xjmp, asyik sms, mms, 3g n call je... xsama dgn jmp... parents aku pun happy la coz son in law balik... mak aku ciap bt laksa g... ms aku mnt bt laksa xmau, alasannya menantu dia xda... menantu balik br dia nk bt... jeles tau... bapak aku lak ciap beli keperluan lain utk menantu dia yg sorang ni... jeles2... tp bahagia sbb depa meraikan hubby aku sbg ahli baru dlm family kami... then menerima dia seadanya... im so happy n lucky got my hubby... i love u sooooo much my daling... only u.... :D

mulanya minggu baru, mula 1st day aku keja mlm iaitu esk... xbest... sbb hubby xteman... mcm bulan2 sdh dia tmn smpai 3mlm, mmg berbintang la sbb syok ada org teman... ni, sorang... mst rs sunyi... harap laptop la dpt jd teman... n harap2 jgak la xbz... apa blh bt, keja... berkhidmat utk dgn negara... :)

0 comments: