Thursday, May 27, 2010

"bayi terbuang"

jgn terkejut dgn tajuk tu... bkn bayi manusia tp bayi kucing ler, kitten.. =D actually i got new kittens... maksu aku bw blk dr opisnye... katanya kitten ni ditinggalkan oleh ibunya... setelah di ushar dlm tmpoh 2hr oleh maksu aku, br la dia brani amk bw blk kitten ni... bkn pa, kot2 ada ibu... kalau bw blk trus tnp di ushar dl, sian lak kat ibu depa ni... memandangkan dh mmg ditinggalkan n lineclear, tu yg di kidnap trus..:D innocent sgt tgk muka kitten ni... sian... lg sian bla dgr cite serba ckit psl depa... saling memerlukan... xda sekor, sekor g mst mencari... bla jmp blk dua2 ni mst bermanja sm2 depa... waaaaa... aku touching la... :( mcm td, sekor xtido, sekor lg pn xtido... aku belai sekor, yg sekor g tgk jeee mcm mnt dibelai... belai dua2, dua2 tido... mlm ni depa tido dlm blik aku tp tido dlm kotak la... bt persediaan, kot depa "memberak" mampus aku nk berdobi d awal pg esk... tp skrg ada ats katil aku g pas aku belai2 td... krng sblum tido aku ltk blk la dlm kotak...


emmm... aku ni rsnya mmg ssh nk dipisahkan dgn kucing... suka n syg sgt2 dgn kucing... maybe obses dgn kucing... aku ada mnt kebenaran suami aku nk bela kucing kalau kami tggl berasingan dgn family tp suami aku xizinkan... dia pun suka kucing tp dia ada reason yg agak kuat xizinkan... pape pun, aku mmg hormat keputusan dia sbb mmg ada kaitan yg kuat dgn aku... :)


layan la tgk gmbr2 my new kittens yg sempat di snap... :)




sedap je tgk depa tido..


yg putih tu aku dh stat pggl POK @ TOMPOK... hitam lak aku pggl TAM @ HITAM... tp anak maksu aku pggl yg putih tu PONG @ TAMPONG, yg hitam lak dia pggl TAM KELIT @ HITAM MERELIT... :)

ms ni tgh mamai, br kuarkan dr kotak n ltk ats katil... pastu trus tido pas aku belai2.. :)



0 comments: