Thursday, May 20, 2010

moody...

xtau la knp aku agak moody mggu ni... bila p tmpt keja mcm blh kontrol ckit moody, try menceriakan keaadaan n diri ku ini.. alhamdulillah krg la moody nya... abh keja, moody blk mcm sebelum p keja... :( aku betul2 xsuka la moody2 ni... blh jejaskan suma... sian kt suami aku... smlm aku ckp fon dgn dia mcm nk xnk je... aku perasan tu walaupun dia xtegur... dia just tanya knp aku byk diam smlm ms ckp dgn dia... aku pun pelik la, padahal aku rindu sgt2 kt dia tp bila kol, aku lak xbyk ckp... dia pun mcm terheret dgn moody aku... sorry ye abg... :( hrp2 moody aku ni beransur pergi secepat mgkn... :(

2 comments:

ALLAH MAHA PENCIPTA said...

ala ciannya

Mrs. Shamsul said...

cian mmg cian, tp nk bt mcmn.. kdg mood ssh nk kawal... tp dh ok ckit arini... alhamdulillah.. :)