Tuesday, June 2, 2009

badminton time..

khamis mggu lps adalah hr rutin utk aku p men badminton dgn staf, anjuran klab BPSB la.. aktvt free n menyihatkan aku join jer... sblm ni aku dh pnah post psl badminton dh tp pic org lain... arini aku post pic n gaya bos aku lak... en.sem yg tercinta... kui2... :D

tgk la gaya en.sem ni... sempoi abih tuuuu... :D


gaya menanti shuttle cock dr pihak lwn... pihak yg menentang ialah pahlawan najib n hulubalang mus... laksamana en.sem beregu dgn bos kck projek, bendahara fahmi... hoho...

tgk la teknik yg digunakan pahlawan najib... yg hulubalang mus, tukang menengok jer... bagus btul teknik n taktik depa nii... :D

ni br gerakan pemanasan badan... rilek dl... pastu, sora n pergerakan sm naik jaa.. mmg bersemangat btul... chaiyok2... :p




0 comments: