Friday, May 29, 2009

kawen... tawen... kawen... tawen...

tawen2... kwn aku nk nk tawen dgn pilihan atinya... mmg spadan la depa ni... xsabar rsnya nk p kenduri depa walaupun jauh berjuta2 batu kerikil memenuhi jln ke sn...:D smlm kwn aku tu br mms pic depa berdua... so sweet... bak kata ore kelate, muko demo nih ada meh..:D mcm aku dgn laling aku..:D tp... sian pn ada gak kt dia... ada je prob yg dia nk kna hadapi lani... mcm2... nk pk psl kawen, psl study lg... rs sian kt dia sgt2... klu aku ada dgn dia lani, mau bt drama air mata... klu ms kt poli dl, blh la kot aku nk kategorikan kami ni mcm belangkas d daratan sbb kami still b2 dr sem 1 smpai la ke sem akhr... skrg ni je dh terpisah jauh yg mmg dk jauh... kutub utara kutub selatan... klu dia blk ke negeri kelahiran dia, jd la kami ni kutub utara kutub timur... still jauh... emmm... ni la kot agaknya dugaan yg org nk tawen kna hadapi... 1001 dugaan n cabaran... darah manis la kata kan... pape pn.. to my beloved fren n also my beloved sis, ill always with u n behind u... :)

***abgg... jom kita tawen lani... krg ckit kot dugaan kita bercintun lani.. :D***

0 comments: