Tuesday, June 16, 2009

jahit baju siri...

wihuuuu... lani aku tgh bersemangat nk bt baju kurung... dh lm aku xbt baju siri... slalunya mak aku la yg bt... besala, tailor... :D aku pulun bt siri lani pn sbb nk pkai pd bln2 akn dtg... tp sblm tu aku nk jahit manik liplap dl... bkn pa, nk ttup mn2 tmpt yg slh jahit... :D smlm br ciap jahit baju... kain dak g sbb tggu mak aku ajr... ni kira 1st time la aku nk jahit kain senyum blakang (ada stgh pggl kembang merak, ada lak pggl kain duyung... aku pn xtau mn 1yg btul...) sblm ni aku bt kain baju kurung besa ja, ssun tepi tu... yg baju tu, ntah brapa kali aku oter @ reper pn xtau la... mak aku ntah brapa kali bg idea n potpet kt aku bla bt xkena... blh rabak baju tu klu dok oter byk kali... takut xdan nk pakai dh ghelai... :D tiap kali br jahit ckit aku try, jahit ckit aku try... bkn pa, aku nk tgk ok dak aku jahit tu... ye la, dh lm sgt xjahit baju siri... seingat aku la, last aku jahit ms aku form5... baju2 yg aku jahit time tu aku dk pakai g lani... makna yg nk disampaikan, size aku kategori maintan wlaupun dh hmpir 6thn... :D kembang2... help2.. :p

0 comments: