Wednesday, June 24, 2009

didik..


ni la binatang kesygan tokwan aku... kami suma pggl DIDIK... tp ank maksu aku pggl DEKDEK... mnja btul ank aym ni dgn tokwan aku... bla senja ja mst msk umh p kt tokwan aku yg slalunya baring kt sofa blah tepi umh... pastu pa g, naik tdoq kt tiak tokwan aku... aritu tokwan aku xdak sbb p rombongan dgn PELADANG ke KL, xigt lak brapa hr... sian gila aku tgk didik ni dk cr tokwan aku... ntah mcmn 1aritu dia naik kt maksu aku yg dok kt nilai... dia ingt tokwan aku kot... dia naik smpai ke leher... klu aku, mau menjerit geli... eeeee.. meremang tengkok aku ms tgk, geli... hehehe... hr yg tokwan aku blk plg best la... dia bt merajuk dgn tokwan aku ms tokwan aku pggl dia... dia bt xtau ja... pdhal dia tu pantang klu tokwan aku pggl mst p pnya la... ni mcm nk tnjuk perasaan lak... lawak btul... hehehe... tgk la... binatang pn phm erti kasih syg n rindu... yg manusia ni xtau nk menghargai perasaan mcm tu... dunia2... emmm... umh aku mcm blh jd pusat haiwan peliharaan la... dgn kucing nya... ni ank aym lak... aym2 org lain pn ada yg dk kt umh aku... :)

1 comments:

mrs sweet lola said...

ayam pon ade bela?
hu3