Thursday, April 30, 2009

semangat team building...


pakaian yg nk bw... berselerak... pening nk kemas... ni mlm sblm berangkat.. :D




3 pic ni lak, pakaian team building... suma dpt... adidas lg tuuuu... :D






esk aku n staf2 BPSB nk kna p team building kt Bukit Hijau... aku ni kategori excited gak la sbb aku dh lm x p aktiviti outdoor mcm ni... tgk la, smpai bli sport shoes yg br... beli pn krn terpaksa sbb sport shoes yg aku slalu pakai tu dh ternganga ckit kt dpn... so, nk berwaspada, aku kna la beli yg br... bkn pe, tkut la gak kalau pakai yg dh ternganga... btnya dia ternganga terpelahung luas2 ms kt sn, xke naya nm nya...ngeri2... :D

nanti aku upload yg br lak..

2 comments:

Fendi said...

ganas arda yantie

Mrs. Shamsul said...

hahahaha... besala... dh dpt badi mek lin.. :D