Tuesday, April 21, 2009

sebeday paklang...



baju biru tu paklang aku... besday guy that day (16/4)... suma ni keja maksu aku la... dia yg rancang nk sambut... beli sbjik jela kek, igt xramai kt umh... pdhal meneru neram (ramai sgt) kt umh aku... kiranya, dpt la merasa sorg ckit... sblm tu paklang aku xtau ni keja maksu aku... pas dinner beramai2 mlm tu, maksu aku amk kek kt keta dia... bila dh kek ciap ats meja, paklang srh ptong ja... pa bsing la 1umh sbb xtiup lilin dl (4bsr, 9kck... 49thn la tu)... dia malu2 alah, tiup la gak.. main dgn ank2 menakan dk kejan dia, terpaksa la... pas ptong kek, sengih malu2 kuda lak... hehehe... tarikh yg sm, paklong aku smbut annyversary yg ke27... kiranya celebrate suma skali la dgn sbjik kek... ciput tollll... hehehe

2 comments:

Anonymous said...

Lor pak lang malu? Kak ju tiap2 tahun parents akan sambut birthday dan tiup lilin sambil doa minta hajat. Mmg parents kak ju tak malu pun. Lagipun tiap2 tahun sambut, tak pernah miss..

Mrs. Shamsul said...

dia slalu smbut dgn wife dia je... cm kali ni sambut dgn suma sedara...