Wednesday, April 8, 2009

English style... my paveret.. :D

ni la antara interior design (ID) yg aku suka sgt, ENGLISH STYLE... dr dl g aku mmg minat ID mcm ni... klu ada bajet lbh ckit, aku nk bt style ni utk bilik aku... nk tema mcm ni... bg aku, nmpk sweet n lembut je... pastu blh nmpk luas ruang yg sempit... hope, aku dptla bt mcm ni... ni amik feel je... hehehe... tp lg best n cun klu mix dgn chinese style... waaaa... mst boom.. :D pic ni suma aku tgkp kt showhouse BPSB... not bad la ID dia...


dining hall... simple kan..??


master bedroom... so romantic... :)



kitchen... simple.. :)


2nd bedroom... also simple but nice.. :)


ni pandangan dr ruang tamu... no need so much furnisher, yg penting je... :)






4 comments:

Fendi said...

Nnt tolong buat rumah aku skali yer

Anonymous said...

Perghhhh cantik.. Kak ju ingatkan umah yantie td... :P

Mrs. Shamsul said...

mn ada umh yanty secantik ni... klu secantik ni, dh lm yanty upload byk2 kt blog ni... ni amk kt umh cth tmpt yanty keja... cun kan... :)

Anonymous said...

insyaALLAH 1 day mesti bleh dapat..