Friday, April 3, 2009

ank murid ku d klas mlm...

ini merupakan ank muridku... merangkap ank maksu aku, esah... umo 6thn tp membaca xleh g... eja lain, batang lain... ada yg dia igt, igt la... klu x, dia terkebil2 ja tgk muka aku... aku ajr dia xmrh n xpkul tp klu umi dia, maksu aku, ciap naik tgn g.. (bgs kan aku..:D) bkn pe, klu mrh lbh sgt nnt dia tkut n xbrani nk try mengeja or membaca lak... aku nk naik angin gak semlm... aku bg dia mengeja yg asas je, yg cikgu dia dh ajr tp xleh gak... aku geram sgt, aku tepuk la meja tp sora still rendah... br tepuk meja, dh teresak2... garang sgt ka aku ni... pastu aku tggl la dia bc siri, aku bsh baju... mai2 tgk teresak2 g n adk aku ada sblh... heran la gak.. sblm aku bgn, dia ok ja... tnyla dia knp, dia syp... aku tny la plak, kakchik (adk aku) bt ka? dia geleng... pastu aku tny g, abh tu knp teriak??? dia kata aishah xtau eja... lailahaillallah... sbr jela.. aku igt ka knp... aku srh dia ulang eja byk, xbtul br aku tgur... bila btul n ok, kuat la ckit sora dia berbanding sblm tu... blh la sengih smpai ke telinga... klu x, muncung todak la...

aku ni mmg xleh jd cikgu kot... br ja tepuk meja, dh ada yg teriak... klu aku angkat tgn or rotan, mau lintang pukang ank murid aku... hehehe


ni tgh kontrol air mata... pdhal br pas teriak ja... hehehe

4 comments:

Fendi said...

waduh2 dah ada anak murid

Mrs. Shamsul said...

mst la... cikgu yg berjaya la katakan.. :D

Anonymous said...

Cikgu yg lemah dlm mata pelajaran pshcologi (kekuatan diri).. Ahaks.. Jgn marah naaa... Love u adik ku!

Mrs. Shamsul said...

ooo... kakju kata yanty ek... cikgu yanty dh murka cuka ni... i sumpah u jd pizza... yum2.. :D