Thursday, May 28, 2009

sian comey... :(



ni ler keadaan comey... sian sgt aku tgk dia... smlm br aku brani dkt dgn dia... dia ssh nk bernafas... kami suma blh dgr tiap kali dia bernafas, mcm tersangkut2... maybe dia bernafas gn mulut... dr apa yg tgk smlm, nmpk lidah dia terjelir ckit... comey ni comey sgt... mata bsr n mcm bercelak... msk hr k3 pn darah dk menitik g dr luka dia... dia xmau dkt dgn org n kucing lain, even ank2 dia... ms aku nk belai dia, dia cba nk lari... sblm2 ni nk dgr sora dia pn ssh kecuali klu lpar sgt2... lani, lgla xdpt dgr sora dia... :'( pg td sedih aku tgk dia... slalunya dia antara terawal mkn ikn ms mak aku siang ikan... td dia ikt gak mak aku p siang ikn tp dk blakang mak aku je... dia dh xblh mkn... slalunya dia akn dk dpn mak aku n bergesel2 kt kaki mak aku... ni, dak lg... :'( aku n pak aku ada pk yg negatif gak ats apa yg jd kt comey... bg kami, bkn skali 2 kucing2 kami exciden tp dh berpuluh2 kali, dr dl smpai lani... xpnah g kucing kami exciden mcm comey still hdup (tp klu kuasa ALLAH spa pn xleh halang)... aku n pak aku ada pk, mayb comey d pukul oleh manusia yg xdak perikemanusiaan lgsg or mayb iblis bertopengkan manusia... klu btul la ada org yg sggup bt mcmtu kt comey, aku xtau la nk kata... 1je yg aku pk... tanggung la azab spt mn dia bt kt comey... klu DIA xbls on the spot, lmbt laun DIA akn bls gak... pk siri la... binatang mmg ada otak tp depa xdak akal lgsg... so, pk la sblm bt pape kt binatang... im not stick just 4 the cat but all animal in the world...

0 comments: