Tuesday, May 26, 2009

sedih..:(

ni la keadaan tgn mak aku pas kna golok... aku tgkp pic ni ms mlm... mak aku kata, ms pas kna tgn dia tba2 bengkak n darah kuar xberhenti2.... sian laaa.. :'(


ahad lps aku keja, duty kt galeri... blk umh aku tgk mak aku dk tdoq (baring2) dpn tv... aku igt besala...ropanya mak aku tgh xok... tgn dia kna golok ms nk kopek nyok kt gerai pak aku... sian dia... rs nk teqiak sgt2... :'( luka dlm... klu p klinik mau kna jhit 5jarum... aku ajk p klinik dia xmau, tkut kna jhit... aku ni seriau ckit klu nk tgk luka2 ni... tu yg xjd toktot or misi pn... lgpn aku xminat bidang perubatan ni...:D





tu mak aku skt, kemarin kucing aku nm comey lak skt... tragis sgguh la... dia xciden, wallahualam apa yg lggar dia... or mayb dipukul org, wallahualam... yg plg aku xthan tgk dia ms aku blk lunch kemarin, sblh muka dia ada ksn darah pekat... aku xbrani p dkt dia lgsg, tgk dr jauh ja... ank maksu aku nakal sgguh ada ka dia p tolak aku srh p tgk dkt2, mau pitam aku... dr kejauhan aku tgk mata kanan dia tersmbul kuar... subhanallah... sedih weiiii... :'( aku xleh tgk dia, sian sgt2... mmg umo dia pjg sgguh la... walaupun cedera kategori parah, dia still hdp n dpt blk ke umh... dr apa yg tok aku cita la, dia blk umh cr mak n tok aku... dok ngiau2 ja... mgkn nk gtau dia skt... ms sbuh parents aku cr gak dia sbb slalunya pg2 mcmtu dia dk kt dapur mnt mkn... bla pg tu xdak, pakat cr la dia... comey blk dkt2 kul12 gak la... sapa yg ada kt umh ms tu pakat tkejut tgk dia... ank2 dia, sapa sekoq xp dkt... xtau la pasai pa... tp ank angah, atan, dk p dkt dia... mcm dk p mlawat... bgs btul atan ni... tu yg aku makin syg kt atan... :D

2 comments:

Anonymous said...

Bawalah mak pi klinik, bahaya takut jangkitan kuman nanti..

Pasal kucing tu, kalau mata sampai tersembul keluar... Ya Allah tentu sedihkan tgk.. tangkap la gmbr dia upload nak tgk, tak bawa pi klinik ke? kesian tentu dia sakit sgt2 tu... Sedihlah kak ju kalau tgk kucing mana2 pun keadaan mcm tu...

Mrs. Shamsul said...

nk tgkp gmbr kcing tu mcmn kakju, yanty siri seriau tgk... smlm bapak n adk laki yanty ggah gak cc muka dia.. tu pn dia dk ngiau2 xmau... mkn pn xmau... mnum air ja... yanty dh blah dh ms tu, xsggup nk tgk...

yg mak lak, dia mmg berkeras xmau p... apa blh yanty bt... pg td ms sblm mai keja, yanty tgk luka dia mcm dh kring... cm kdg mak kata rs skt, mgkn sbb byk bergerak kot..