Wednesday, May 13, 2009

mee udang banjir... yumyum...

byk dak udang..?? mee pn xnmpk... :D


akhirnya... dpt gak aku mkn mee udang banjir... setlh bt sesi pujuk memujuk dlm tmpoh yg lm, dpt la gak aku mkn mee yg btul2 banjir dgn udang... sedap woooo... udang fresh... tp xlarat nk abh la plak... so, aku paksa my love la abhkan.. :D baik kan aku.. :p aku mkn kt kdai mee udang banjir makteh... alaaa.. yg nurul shuhada nurul ain p mkn dgn team majalah3 ritu... mmg ramai org, xputus2 org mai wlupun tghri rembang yg spatutnya mkn nasi.. :D dr kenderaan org yg p kt c2, mjoriti no plet luar perak n most of them from KL... wawitttt... kencang bisnes makteh, jauh bebenor org dtg mkn mee dia... hehehe... ada stall dkt c2 yg jual udang bkr, 1set RM10.00... to me, mcm murah jer tp xtau la... mee yg aku mkn rega RM10.00... ada 9ekor udang n depa kata udang laut... ada set lain g... RM12.00 udang laut gak tp xtau la bapa ekor udangnya... yg plg murah RM6.00 udang kolam... setau aku la, udang kolam xsebest udang laut... xbrapa nk manis... aku xla tera bab2 merasa n nk membezakan udang laut ka kolam tp dpt agk la ckit... ondway blk, ciap ada pesanan penaja g dr c dia... "pasni jgn nk ngada2 nk mengidam or tingin pape yg jauh2 lak... ckup setakat yg dkt2 je..." e2 la pesanan penaja yg kna aku igt.. :D to my love, thank u so much bcoz fulfill wat i want... :D

3 comments:

Anonymous said...

mee udang banjir? kat mana yantie?? bleh la nanti bawa abg kak ju pi...

Mrs. Shamsul said...

kt kuala sepetang, dkt dgn taiping gak la... yanty pn bkn tau sgt jln... sham yg bw.. :D

Unknown said...

nie bila nak kol aku
sombong dah ye