Monday, May 31, 2010

sejuk ke x...


simbolik je gmbr zebra tu... persoalan yg aku utarakan berdasarkan keadaan sekeliling kita seharian... emmm.. mcm ni, dh lm aku pk kan... maybe ada gak org lain pk mcm aku pk... emmm... org yg slalu pakai seksi, refer to women or girl la kan, yg seksi xkira ms or tmpt xterasa sejuk ke bila berada dlm kawasan yg sejuk.. i mean bila waktu mlm then dk dlm kawasan yg berhawa dingin cthnya panggung wayang... depa ni suma xrasa sejuk langsung ke.. pelik btul aku tgk... nk kata bw sweater, xnmpk la plak... bkn nk busybody, cm terpk jela... kata org, yg chubby or berisi ssh nk rasa sejuk n kurus lak sbaliknya sbb yg kurus xda lemak... to me, aku ni chubby tp aku btul2 xtahan dgn sejuk... bila tau je nk tgk wayang xkira siang or mlm, hubby aku mst bw ciap2 sweater, sbb tau dh aku mst sejuk... tp bila dk dlm panggung sblm wayang stat aku suka perhati org... hehe.. ada yg pakai skirt pendek, singlet, tube n etc rilek je... kadang tu tgk ciap bw softdrink g... salute la org2 mcm ni.. betul2 kulit kebal/tebal...
kpd sesapa yg terasa dgn tulisan aku ni, aku mnt mf... bkn aku nk kata aku ni baik n sentiasa tutup aurat, cm terpk jela... kadang aku terpk gak, ada xubat utk bt aku hilang sejuk dlm keadaan tertentu...

1 comments:

Langit Biru said...

Hi..
Salam kenal

Www.hrplus31.wordpress.com