Monday, June 29, 2009

tinggal kenangan...



hanya tinggal kenangan... e2 yg aku dpt ungkapkan bila tgk pic ni... baby (panggilan aku kt atan) dh mati kemarin... :'( sedih... ms dkt2 nk abh nyawa, sedih sgt2... aku sembang dgn dia, ckp kt dia apa perasaan aku time tu... dia mcm phm cuba gak nk dongak tgk aku walaupun dia dh xlarat... :'( aku xtau la apa punca dia mati... yg pasti dia xmau mkn 2 3 hari lps n just minum ja... yg plg pelik, dia mcm xbg aku dkt dgn dia... bla aku pgang nk belai dia, mst dia nk lari... aku suka cek suhu bdn kucing2 aku dgn sentuh kt mulut... aku nk sentuh mulut dia, mst dia lari... jauhkan diri dr aku... aku btul2 heran... sblm2 ni xdak pn mcm tu... dh tu xbg aku kiss dia... padahal dia suka sgt klu aku kiss dia, belai dia... aku xtau ni petanda yg dia nk p jauh... :'( mlm sblm dia mati, tiba2 dia mai naik tdoq ats riba aku... aku igt dia dh ok la, back to as usual... tp still xbg aku belai n kiss dia... dia mcm nk tumpang tidoq kt aku ja... ehmmm... sedih... nk nangis lg... :'( pasni xdak dh la baby yg nk sambut aku blk keja... baby... rindu kt baby... :'(

2 comments:

Anonymous said...

ya hanya org yg sayangkan binatang akan faham apa yg yantie rasakan...

BIG MUMMY APPLE said...

betul... kucing adalah haiwan yang penuh dengan kasih sayang