Sunday, July 25, 2010

huaarggghhh..

bkn ngantuk k... e2 bunyi malaih yg melampau2 akhir2 ni... hehehe... lm bebenor x meng'update' blog ni... smpai kak nida tny kt fb td knp aku xupdate blog... jwpn asasi, malaih... hehehe.. sbenor2nya byk nk bercite tp ntah knp malaih... haiiihhh... malaih2... truk btul... =D


mggu ni, jmaat-ahad aku tmn my hubby ber'outstation' kt COPTHORNE ORCHID HOTEL kt tanjung bungah... sj mengikut, dh d ajk sebenornya... hehehe... aku ni ibarat chipsmore le, kjp ada kjp xda.. bkn pe, sabtu aku keja.. so, kjp ada kjp xdele... sabtu merupakan hr yg memenatkan gak la... seawal 5.30am dh bgn, nk ciap2 p keja.. msk keja kul7 tp amk timeoff 1jam, so msk la kul8... tgh keja dilanda mengantuk terlampau lak.. ciap blh tido g, mmg xtahan ngantuk sgguh time tu.. talipon berbunyi pn lantak la, dh ok ckit br blh bk mata tp xdala smpai xjwb kol langsung... krng ada yg mai tendang pintu lak... keh2... ngeh2...

rini, p queensbay.. otw ke sn n dkt2 nk sampai buntut keta ku d kiss oleh MR. VIVA.. waaaa... terkejut lg terketar2 aku... dh la aku yg drive, nsb baik la si suami ada kt sblh.. klu aku sorg, mau aku keqiau dl la sblm trun keta... suami aku dl2 g trun keta p tgk, dh la hujan mkin lbt... dh cool ckit br aku trun bw payung... tgk buntut keta aku mcm ok, suami pn kta ok... tgk muncung viva tu kemek ckit... lgpun slh dia n ciap ngaku g... mayb takut kot... aku tgk ok, blah jela... pas park keta kt queensbay suami tnjuk bkas kna kiss, fuuhhhhh... nmpk tenggelam ler ckit... bg aku, biaq la ckit je.. xyah nk kecoh2 smpai nk gnti rugi.. kicik pny hal, kira setel la2 tu jela...

moral of the situation... mcmn bagus n berhati2 pn kita drve, klu org lain xpraktikkan hal yg sm kemalangan ttp terjadi... so, sm2 la berhati2 d jln raya... alert hal sekeliling... jgn pk nk cpt or seronok je ms drive...

0 comments: