Thursday, February 26, 2009

part time job...

ni baju kak kt tmpt keje... hrp2 dia xmrh la ku post kt cni... hehehe... aku suka warna baju dia... mmg sesuai sgt dgn kulit dia... :D




ni lak baju sepupu aku... ni idea dia siri, tgk dlm buku avon.. :D



ni lak baju sapa ntah... dia nk simple katanya... ni kira abh simple la...


haaaaa... kaler fabrik ni plg aku suka... warna yg brani... tuan baju ni pn brani gak... (ni baju aishah... :D)



ni baju butik mn ntah... tuan baju nk kt tgn je tp nk manik tebal... ni kira dh tebal la ni..




ni ler keja sampingan aku... selain membesarkan diri... hehehe... keja jahit manik kt baju ni best... mcm2 ilham & penghayatan yg blh dpt... cthnya, yg slalu aku bt ms menjahit ni, aku slalu berangan... (suku sakat mat jenin gak la ni... :p) klu kata baju yg aku tgh jahit tu baju pengantin or baju papa le, aku imagine ler aku yg pakai... ok ke x... sesuai dgn aku ke x... pastu, dr c2 aku dpt la ilham nk srh mak bt baju utk aku mcm yg aku nk... (mak aku ni pereka fesyen aku la...) ada la 2,3 psg aku dpt ilham ms menjahit... ada gak aku xbt utk aku tp aku rekemen kt org... (baik kan...:D)

aku ni ada gak mslh bab2 nk menjahit manik ni... klu la aku kna jahit baju yg ksg, xda corak pn wlu pn bsr mata pensel, mmg bt aku pening... aku ni keras tgn... nm ja amk art ms spm...(dpt 4b woooo...:D) tp aku ni bab2 nk bg idea pd enginer aku no prob... kdg lbh pd dia g aku bg idea... hehehe... so, pelukis "plan" ats baju yg aku nk jahit, tdk lain n tdk bkn, my love maksu... hehehe... klu 10x nk srh dia lukis, 10x la aku kna tadah telingan dgr dia potpet potpet... blh bernanah telinga aku... yg xtahan, potpet bnd yg sm ja, keras tgn... hehehe... mulut n tgn sm bekerja, bgs btul pompuan ni... (padan sgt la keja sekreteri...)

maksu aku ni merangkap bisnes partner, bank aku, kaunseling aku... everything la... mcm nm blog aku ni... dia ni spesies astro gak... (mcm2 ada...) pompuan ni ciap amk klas menjahit manik g... obses nya dgn manik... nsb baik mka ank2 dia xmcm manik... :D tp mmg berbaloi la dia p klas... p pn skali ja, kt SP nuuuuu... sapa2 nk menempah no hal... cr la aku... aku kn bisnes partner dia.. :D










0 comments: